حضور ۴ شهر و روستای ملی مازندران در سی‌وهفتمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از حضور چهار شهر و روستای ملی در سی‌وهفتمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تهران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، حسین ایزدی شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ در جلسه هم‌اندیشی هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی مازندران که در سالن اداره‌کل برگزار شد، گفت: چهار شهر و روستای ملی صنایع‌دستی مازندران به‌دلیل تنوع و کیفیت محصول ظرفیت خوبی برای ارائه در نمایشگاه صنایع‌دستی تهران دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: تلاش خواهیم کرد با دقت و نگاه هنرمندانه غرفه‌ای با حفظ اصول و نمایش صنایع‌دستی استان طراحی و اجرا کنیم تا بتواند قدرت مازندران را به نمایش بگذارد.

او با بیان این مطلب که همراهی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ارزشمند است، بیان کرد: حمایت از هنرمندان شهرها و روستاها و همچنین معرفی ظرفیت‌های آن منطقه که قطعا با توجه به تجربه خوب این اداره‌کل در نمایشگاه گردشگری تهران توقع داریم مازندران متفاوت‌تر از قبل در این نمایشگاه حضور یابد.

ایزدی تاکید کرد: نمایشگاه فرصتی برای نمایش ظرفیت‌های یک استان است و مربوط به یک اداره و یا فرد خاص نیست و باید با تمام توان از این فرصت پیش آمده استفاده شود.

سی‌وهفتمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی۲۳ آبان ماه سال‌جاری به مدت ۴ روز  در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072801990
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha