تاسیسات گردشگری در دست احداث کرمانشاه پایش می‌شوند

معاون گردشگری استان کرمانشاه گفت: با افزایش نظارت‌ها و بازدیدهای فنی تاسیسات گردشگری در دست احداث استان که متقاضی تسهیلات هستند و یا دریافت کرده‌اند، پایش می‌شوند.

به گزارش میراث‌آریا، وحید امیری بیان کرد: تیم‌های نظارتی معاونت گردشگری و دفتر فنی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کار نظارت بر تاسیسات گردشگری که تسهیلات بانکی دریافت کرده‌اند را با جدیت دنبال می‌کند.

معاون گردشگری استان کرمانشاه افزود: این نظارت‌ها به منظور پایش طرح‌های در دست ساخت و نظارت بر هزینه‌کرد درست تسهیلات و جلوگیری از انحراف پروژه‌ها انجام می‌شود. همچنین کارشناسان فنی اداره‌کل بازدیدهایی را پروژه‌های گردشگری که متقاضی دریافت تسهیلات هستند در دستور کار خود قرار داده است، این بازدیدها با هدف امکان سنجی و بررسی فنی برای پرداخت میزان تسهیلات به این طرح‌ها انجام می‌شود.

او تاکید کرد: با توجه با کمبود منابع اعتباری نظارت بر اجرای دقیق پروژه‌ها و جلوگیری از به انحراف رفتن تسهیلات پرداختی این نظارت‌ها به شکل دوره‌ای و مستمر انجام می‌شود.

معاون گردشگری استان کرمانشاه در خاتمه اظهار کرد: با توجه به اینکه در استان کرمانشاه توسعه گردشگری روند رو به رشدی به خود گرفته است، درخواست‌های متعددی در حوزه سرمایه‌گذاری برای احداث تاسیسات گردشگری در سطح استان مطرح می‌شود که نیازمند نظارت و دقت عمل در پرداخت تسهیلات است.

استان کرمانشاه با ۴۲۰۰ اثر تاریخی و طبیعی شناخته شده و آب و هوای چهار فصل از ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری برخوردار است و در سال‌های اخیر شاهد روند رو به رشد ایجاد تأسیسات گردشگری در سطح استان هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403073002098
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha