بهبود کیفیت خدمات گردشگری هرمزگان بررسی شد

در نشستی با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان هرمزگان، رئیس انجمن واحدهای پذیرایی و بین‌راهی و جمعی از کارشناسان و مدیران تأسیسات گردشگری توسعه و بهبود کیفیت خدمات گردشگری استان بررسی شد.

به گزارش میراث آریا، محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان روز چهارشنبه ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۳در این نشست، ضمن قدردانی از زحمات تاسیسات گردشگری استان و تعامل و تلاش‌های اداره نظارت بر اماکن برای برگزاری گشت‌های مشترک و برخورد با تخلفات حوزه گردشگری بر بهبود کیفیت خدمات به مشتریان تأکید کرد.

در این نشست مسائل و چالش‌های مختلف در حوزه خدمات پذیرایی و گردشگری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهایی برای بهبود بهداشت و ایمنی در واحدهای پذیرایی، و جذب بیشتر گردشگران از طریق افزایش کیفیت خدمات پرداخته شد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیز با تأکید بر اهمیت ارتقای استانداردهای خدمات‌رسانی، بر ادامه همکاری و تعامل بین ارگان‌ها و تأسیسات گردشگری تأکید کرد.

در این جلسه نیز معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان حضور داشت و هماهنگی‌های لازم برای بهبود خدمات به گردشگران موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403081601030
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha