قدردانی از مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران/ درآمد هتل های لاله در سه سال اخیر افزایش چشمگیر داشته است

شورای اسلامی کار (صنفی) شرکت توسعه گردشگری ایران و هتل بین المللی لاله با ارسال نامه ای از مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران برای افزایش درآمد این شرکت در طول سه سال گذشته و خروج از بحران ورشکستگی قدردانی کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران، شورای اسلامی کار (صنفی) شرکت توسعه گردشگری ایران و هتل بین المللی لاله با ارسال نامه ای از علی همتی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران به دلیل افزایش درآمد این شرکت در طول سه سال گذشته و خروج از بحران ورشکستگی قدردانی کرد.

بنا بر این گزارش، در بخش هایی از این نامه آمده است: با توجه به عملکرد جناب عالی و تیم مدیریت در مجموعه شرکت توسعه گردشگری و هتل‌های لاله در دوره‌های مدیریتی گذشته و به تبع آن تاثیرات مخرب و جبران ناپذیر ایجاد شده در این مجموعه، که به کوچک شدن هرچه بیشتر سفره کارگران منجر گردیده بود تا بدان جا که سایه شوم ورشکستگی، بجران های بی پایان و بدهی های فراوان همواره بر سر این مجموعه گسترانیده شده بود، شورای اسلامی کار (صنفی) شرکت توسعه گردشگری ایران و هتل بین المللی لاله وظیفه ذاتی خود را همواره،‌ پیگیری مطالبات و بالا بردن سطح کیفی معیشت کارگران می‌داند از عملکرد مدیریتی اخیر که این مجموعه را از موقعیت فاجعه بار و بحران ورشکستگی خارج نموده و به سرمنزل آرامش و ثبات رسانده تقدیر و تشکر می‌نماید.

لازم به ذکر است همانطور که می‌دانید رضایت شغلی کارگران یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش بهره‌وری در سازمان‌ها می‌باشد که وقتی که کارگران رضایت خاطر دارند وظایف خود را با انگیزه و انرژی بیشتری انجام می‌دهند که این موضوع باعث می‌شود کار را با کیفیت بیشتری ارائه و در عملکرد سازمان بهبود قابل توجهی را تجربه نمایند همچنین در صورت رضایتمندی کارکنان احتمال بروز تنش‌ها و ناهماهنگی‌ها در سازمان کاهش می‌یابد. اکثر سازمان‌ها می‌کوشند تا رضایت شغلی کارکنان خود را افزایش دهند اما همه آنها در تحقق این هدف موفق نمی‌شوند.

طبق آمار و مستندات درآمد شرکت توسعه و هتل‌های لاله در سه سال اخیر به صورت چشمگیری افزایش یافته و با توجه به برقراری مجدد برخی پرداخت‌ها در قالب رفاهیات، کارانه و... که پیشتر به صورت مستمر پرداخت می‌شد و با قطع آن معیشت کارگران به شدت دستخوش تشویش و نگرانی گردیده بود باعث گسترده شدن هرچه بیشتر سفره کارگران و آرامش فکری و روانی ایشان که لازمه اصلی کارهای خدماتی است گردید.

از جناب عالی به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی و مسئولین و مدیران شرکت توسعه گردشگری ایران که با ارائه کار تیمی منسجم باعث این سطح رضایتمندی در میان کارگران و کارکنان در این مجموعه که عضوی از خانواده بزرگ میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در کشور می‌باشد که در این عرصه قدم‌های مثبت برداشته که باعث می شوید قشر کارگر و کارمند که بازوان پرتوان مجموعه بوده،‌با انگیزه بیشتری تحت مدیریت هوشمند جنابعالی قدم های مثبتی در جهت بهره وری هرچه بیشتر مجموعه بردارند، تقدیر و تشکر نموده و امیدواریم که به یاری پروردگار و همت شما مقام محترم و مدیران خدومتان، شاهد پیشرفت روزافزون صنعت گردشگری باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403092501374
دبیر مریم فیروزفر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha