به گزارش میراثآریا، یدالله رحمانی امروز 10بهمن ماه 1403،در دیدار با روابط عمومیهای دستگاههای اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین دولت و مردم است و نقش روابط عمومی دستگاههای اجرایی در بیاثر کردن این توطئهها غیر قابل انکار است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: روابط عمومی پل ارتباطی میان دستگاه اجرایی، رسانه و مردم است و باید نقش خود را به درستی ایفا بکند. آنها باید به عنوان دیدبانان دستگاههای اجرایی استان و کشور سرعت و دقت عمل بیشتر در انعکاس کارآمدیها داشته باشند.
او تصریح کرد: باید اعتماد مردم را جلب و تبادل اطلاعات دقیق با رسانهها صورت گیرد. روابط عمومی یک کار خلاقانه و هنری است و میتواند تحولات جدی در استان و سیستم اداری ایجاد کند.
رحمانی گفت: فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است، میطلبد واقعیتهای مربوط به دستگاههای اجرایی به خوبی انعکاس داده شود و در راستایامید آفرینی تلاش شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: نیاز است دورههای آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت برای روابط عمومیها در نظر گرفته شود و حتی در دانشگاهها رشتههای مرتبط ایجاد شود.
رحمانی بیان کرد: روابط عمومی به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمانها و نهادها عمل میکند و موفقیت سازمانها، ادارات و شرکتها و دوامشان در عرصهها و فعالیتهای تخصصی، به عملکرد روابط عمومیهای آنها وابسته است.
روابط عمومی و رسانهها زنجیرههای محکم در فرآیند اطلاعرسانی
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: روابط عمومی و رسانهها به عنوان دو زنجیره محکم از فرآیند اطلاعرسانی در سطح جامعه باید بتوانند با یک کار حرفهای و مشترک ضمن ارایه عملکردها و واقعیتهای موجود برخی نارساییها و کمبودها را هم با نگاه حرفهای و دلسوزانه به گوش مسئولان برسانند.
فتاح محمدی تصریح کرد: روابط عمومی پیشانی هر سازمان و دستگاههای اجرایی هستند و باید زمینه و فرآیند اطلاعرسانی در دولت وفاق ملی به گونهای شایسته و حرفهای و هنرمندانه از سوی این مجموعهها و با کمک رسانهها به گوش مردم برسد.
او از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد خواست با نظارتهای مستمر و بازدیدهای سرزده از نهادهای مختلف اجرایی وضعیت روابط عمومیها را بررسی و کمبودها و دغدغههای انها در حوزههای مختلف را شناسایی و پس از جمعبندی نهایی در شورای هماهنگی روابط عمومیها ارایه دهد تا چارهاندیشی لازم برای رفع مشکلات موجود انجام شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمدعنوان کرد: البته مدیران نیز باید روکرد و نگاه خود نسبت به مجموعه روابط عمومیها را تغییر دهند و باید با نگرشی جدید مثبت نسبت به کارکرد و وظایف روابط عمومیها به عنوان یکی از مهمترین ارکان اداری اهتمام ورزند.
روابط عمومی نباید با رسانه بیگانه باشد
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل استانداری کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: روابط عمومیها یکی از کارکردهای اساسی آنها تعامل و ارتباط دو سویه با اصحاب رسانه و خبرنگاران است.
احسان دانشی افزود: روابط عمومیها هم خود با رسانهها ارتباط و تعامل مثبت داشته باشند و هم مدیران را برای ارتباط مثبت و بیشتر با رسانهها به عنوان چشمان تیز بین جامعه توجیه و تبیین کنند.
او یادآور شد: روابط عمومی محور و ویترین سازمان و دستگاه اجرایی است و بدون شک پویایی، تحرک و موفقیت هر سازمانی منوط به نوع کارکرد و میزان عملکرد روابط عمومیها است.
دانشی از برگزاری کلاسهای آموزشی در مجموعه روابط عمومیها خبر داد و گفت: حرمت هر امام زادهای ابتدا به متولی آن بستگی دارد و هر گاه رو. ابط عمومی یک مجموعه خود را در قبال سایر ارکان آن دستگاه اجرایی و اداری ضعیفتر بداند و قدر جایگاه وشان خود را نداند نباید انتظار داشت که مدیر مجموعه و سایر بخشها و یا حتی رسانهها نیز برای ویشانیتی قایل شود.
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل استانداری کهگیلویه وبویراحمدگفت: به زودی وبا برگزاری انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومیها از میان روابط عمومیهای فعال و پای کار استان نیز تشکیل خواهد شد.
دانشی برگزاری جشنهای انقلاب و چهل و ششمین سالروز دهه پر فروغ فجر را یادآور شد و گفت: باید بتوان با برنامهریزی مدون و اجرای جشنها و برنامههای شاد و مفرح و جان فزا فضای شهر و استان را به گونهای ملموس و محسوس تغییر داد و امروز مهمترین نیاز جامعه به ویژه برای جوانان و نوجوانان همین برنامههای نشاطآور است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: روابط عمومی پل ارتباطی میان دستگاه اجرایی، رسانه و مردم است و باید نقش خود را به درستی ایفا بکند. آنها باید به عنوان دیدبانان دستگاههای اجرایی استان و کشور سرعت و دقت عمل بیشتر در انعکاس کارآمدیها داشته باشند.
او تصریح کرد: باید اعتماد مردم را جلب و تبادل اطلاعات دقیق با رسانهها صورت گیرد. روابط عمومی یک کار خلاقانه و هنری است و میتواند تحولات جدی در استان و سیستم اداری ایجاد کند.
رحمانی گفت: فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است، میطلبد واقعیتهای مربوط به دستگاههای اجرایی به خوبی انعکاس داده شود و در راستایامید آفرینی تلاش شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: نیاز است دورههای آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت برای روابط عمومیها در نظر گرفته شود و حتی در دانشگاهها رشتههای مرتبط ایجاد شود.
رحمانی بیان کرد: روابط عمومی به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمانها و نهادها عمل میکند و موفقیت سازمانها، ادارات و شرکتها و دوامشان در عرصهها و فعالیتهای تخصصی، به عملکرد روابط عمومیهای آنها وابسته است.
روابط عمومی و رسانهها زنجیرههای محکم در فرآیند اطلاعرسانی
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: روابط عمومی و رسانهها به عنوان دو زنجیره محکم از فرآیند اطلاعرسانی در سطح جامعه باید بتوانند با یک کار حرفهای و مشترک ضمن ارایه عملکردها و واقعیتهای موجود برخی نارساییها و کمبودها را هم با نگاه حرفهای و دلسوزانه به گوش مسئولان برسانند.
فتاح محمدی تصریح کرد: روابط عمومی پیشانی هر سازمان و دستگاههای اجرایی هستند و باید زمینه و فرآیند اطلاعرسانی در دولت وفاق ملی به گونهای شایسته و حرفهای و هنرمندانه از سوی این مجموعهها و با کمک رسانهها به گوش مردم برسد.
او از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد خواست با نظارتهای مستمر و بازدیدهای سرزده از نهادهای مختلف اجرایی وضعیت روابط عمومیها را بررسی و کمبودها و دغدغههای انها در حوزههای مختلف را شناسایی و پس از جمعبندی نهایی در شورای هماهنگی روابط عمومیها ارایه دهد تا چارهاندیشی لازم برای رفع مشکلات موجود انجام شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمدعنوان کرد: البته مدیران نیز باید روکرد و نگاه خود نسبت به مجموعه روابط عمومیها را تغییر دهند و باید با نگرشی جدید مثبت نسبت به کارکرد و وظایف روابط عمومیها به عنوان یکی از مهمترین ارکان اداری اهتمام ورزند.
روابط عمومی نباید با رسانه بیگانه باشد
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل استانداری کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: روابط عمومیها یکی از کارکردهای اساسی آنها تعامل و ارتباط دو سویه با اصحاب رسانه و خبرنگاران است.
احسان دانشی افزود: روابط عمومیها هم خود با رسانهها ارتباط و تعامل مثبت داشته باشند و هم مدیران را برای ارتباط مثبت و بیشتر با رسانهها به عنوان چشمان تیز بین جامعه توجیه و تبیین کنند.
او یادآور شد: روابط عمومی محور و ویترین سازمان و دستگاه اجرایی است و بدون شک پویایی، تحرک و موفقیت هر سازمانی منوط به نوع کارکرد و میزان عملکرد روابط عمومیها است.
دانشی از برگزاری کلاسهای آموزشی در مجموعه روابط عمومیها خبر داد و گفت: حرمت هر امام زادهای ابتدا به متولی آن بستگی دارد و هر گاه رو. ابط عمومی یک مجموعه خود را در قبال سایر ارکان آن دستگاه اجرایی و اداری ضعیفتر بداند و قدر جایگاه وشان خود را نداند نباید انتظار داشت که مدیر مجموعه و سایر بخشها و یا حتی رسانهها نیز برای ویشانیتی قایل شود.
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل استانداری کهگیلویه وبویراحمدگفت: به زودی وبا برگزاری انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومیها از میان روابط عمومیهای فعال و پای کار استان نیز تشکیل خواهد شد.
دانشی برگزاری جشنهای انقلاب و چهل و ششمین سالروز دهه پر فروغ فجر را یادآور شد و گفت: باید بتوان با برنامهریزی مدون و اجرای جشنها و برنامههای شاد و مفرح و جان فزا فضای شهر و استان را به گونهای ملموس و محسوس تغییر داد و امروز مهمترین نیاز جامعه به ویژه برای جوانان و نوجوانان همین برنامههای نشاطآور است.
انتهای پیام/
نظر شما