بررسی ۶ فقره شکایت واصله از تاسیسات اقامتی استان در کمیسیون بدوی رسیدگی به شکایات

سرپرست معاونت گردشگری استان گیلان از بررسی ۶  فقره شکایت واصله از تاسیسات اقامتی استان  در کمیسیون بدوی رسیدگی به شکایات خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا، زهرا جهانی گفت: کمیسیون بدوی رسیدگی به شکایات تاسیسات اقامتی استان گیلان در روز چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۳‌ در محل دفتر معاونت گردشگری استان برگزار شد.

سرپرست معاونت گردشگری استان گیلان افزود: این کمیسیون با حضور اعضا از جمله کارشناس حراست اداره کل، کارشناس واحد حقوقی، کارشناسان مطلع گردشگری، اعضای منتخب تشکل های گردشگری و شاکیان و متشاکیان برگزار شد.

او بیان کرد: در جلسه فوق ۶ فقره شکایت واصله  از واحدهای اقامتی با موضوعاتی از قبیل نحوه ارائه خدمات، کنسلی‌ها، برخورد نامناسب و استرداد مبالغ دریافتی و…. مورد رسیدگی، بحث و بررسی قرار گرفت.

جهانی توضیح داد: در جلسه مذکور پس از طرح موضوع شکایات، کلیه مدارک و مستندات ارائه شده توسط شاکیان و متشاکیان مورد بررسی و ارزیابی کارشناسی وفق قوانین و مقررات قرار گرفت و منتج به صدور رای شد که در این راستا، تاسیسات گردشگری متعهد و موظف به اجرای  مصوبات  جلسه شدند.

سرپرست معاونت گردشگری در ادامه خاطرنشان کرد: سامانه ملی ۰۹۶۲۹ وزارتخانه متبوع آماده رسیدگی به شکایات است و هم‌وطنان عزیز در صورت داشتن هرگونه شکایت از عملکرد تأسیسات و واحدهای گردشگری می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۶۱۸۴۶۵ -۰۱۳ معاونت گردشگری گیلان تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403111801178
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha