بهگزارش میراث آریا، میرحسن موسوی، قائم مقام مدیرعامل راهآهن، از ارائه خدمات با کیفیت به مسافران نوروزی خبر داد و اشاره کرد که اولویت شرکتهای راهآهن است و برای این منظور با برنامهریزی برای ایام پیک نوروزی، بیش از 21 میلیون و 200 هزار صندلی اختصاص یافته است.
موسوی با بیان اینکه ظرفیت ایجاد شده نسبت به ایام پیک سال قبل، بیش از ۸ درصد رشد داشته افزود: در جلساتی که با شرکتهای حمل و نقل ریلی مسافری داشتیم قرار شد حداکثر ظرفیت واگنهای مسافری برای ایام نوروز مورد استفاده قرار گیرد.
او در ادامه گفت: با همکاری حداکثری شرکتهای مسافری، واگنهایی که برای تعمیرات سالیانه یا بازسازی سطح یک یا دو متوقف بود، تعمیر و در چرخه سیر قرار گرفت.
قائم مقام مدیرعامل راهآهن گفت: برای تمام واگنهایی که در اختیار قرار گرفته، لکوموتیو پیش بینی شده که عمده آنها لکوموتیو مسافری است و برای جبران کمبود کشنده، از ۳۰ دستگاه لکوموتیو باری با مولد نیز کمک گرفته ایم.
موسوی ابراز امیدواری کرد: با همکاری مدیران و کارکنان خدوم راهآهن، خدمات رسانی مناسبی به مسافران ارائه شود و سفر خاطره انگیزی برای انان رقم بخورد.
انتهای پیام/
نظر شما