دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان کردستان رسماً آغاز به‌کار کرد

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، دبیرخانه متمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر استان ویژه نوروز ١٤٠٤ رسماً آغاز به‌کار کرد.

به گزارش میراث‌آریا، دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر متشکل از ١٢ کمیته تخصصی است که اقدامات خود را برای نوروز ١٤٠٤ آغاز کرده است.

این ستاد در قالب کمیته‌های حمل‌ونقل، خدمات امدادونجات، انتظامی- امنیتی و ترافیک شهری، هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، اسکان و رفاه، برنامه‌ریزی و آمار، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی و عملکرد، کمپین ۳۰-۶۰ استراحتگاه‌های بین‌راهی، رسیدگی به شکایات، بهداشت- سلامت و محیط زیست، کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات امور فرهنگی و فضای مجازی سازمان‌دهی شده‌اند.

دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان از ٢٥ اسفند ١٤٠٣ تا ١٥ فرودین‌ماه ١٤٠٤ به ریاست استاندار کردستان و به دبیری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به هموطنان و گردشگران نوروزی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403122902418
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha