فعالیت برخط سامانه رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی

سامانه ملی سفر با شماره ۰۹۶۲۹ در ایام نوروز ۱۴۰۴ بصورت ویژه آماده دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات گردشگران است.

به‌گزارش میراث‌آریا، رضا همتی از سامانه ملی سفر با شماره ۰۹۶۲۹ در ایام نوروز ۱۴۰۴ خبر داد و گفت: این سامانه آماده دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات گردشگران در سراسر کشور خواهد بود و به‌طور ویژه برای پاسخ‌گویی به مشکلات مسافران نوروزی راه‌اندازی شده و امکان ثبت شکایات و نظرات به‌صورت غیرحضوری را فراهم کرده است.

معاون گردشگری استان تهران ادامه داد: مسافران تهران علاوه بر این سامانه، می‌توانند به‌صورت حضوری به کمیسیون رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی واقع در معاونت گردشگری استان تهران مراجعه کنند. این کمیته ویژه نوروز از بیست‌وهشتم اسفند ۱۴۰۳ آغاز به کار کرده و تا پایان تعطیلات فروردین ۱۴۰۴ به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

همتی در ادامه با اشاره به سامانه ملی سفر اظهار کرد: گردشگران در سراسر کشور می‌توانند با شماره‌گیری ۰۹۶۲۹ شکایات خود را ثبت کنندو مدارک مورد نیاز از مسافر درخواست خواهد شد. دستورالعمل اجرایی سامانه برای ثبت شکایات یا تقدیر، در صفحه ورود به سامانه در دسترس قرار دارد و گردشگران می‌توانند فرآیند ثبت نظرات خود را به‌طور دقیق مشاهده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403123002544
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha