مجتمع‌های بین‌راهی چهارمحال و بختیاری خدمات کیفی به مسافران نوروزی ارائه دهند

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی مجتمع‌های بین‌راهی زیرمجموعه این اداره‌کل در استان موظفند خدمات کیفی به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه دهند.

به‌گزارش میراث‌آریا، سعید خدابخشی روز یکشنبه سوم فروردین‌ماه  گفت: بازرسان و کارشناسان اداره بازرگانی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در نوروز ۱۴۰۴ نظارت مستمر بر روند فعالیت و خدمات‌رسانی مجتمع‌های بین‌راهی استان دارند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: خدمات‌رسانی مطلوب و سریع به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به استان از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره‌کل است.

او تصریح کرد: در این راستا ۴۵۰ راهدار چهارمحال و بختیاری برای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به این استان در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

خدابخشس یادآور شد: این راهداران ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات برف‌روب و سایر تجهیزات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک در اختیار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: سامانه ۱۴۱ به‌صورت ۲۴ ساعته برای اطلاع‌رسانی سریع و دقیق درباره وضعیت جاده‌ها فعال و آماده پاسخ‌گویی به رانندگان، مسافران و گردشگران است.

او گفت: شهروندان، مسافران و گردشگران نوروزی می‌توانند از طریق این سامانه، تلفن گویای ۱۴۱ یا اپلیکیشن و وب‌سایت مربوطه، آخرین وضعیت جاده‌ها، انسدادهای احتمالی و شرایط آب‌وهوایی را دریافت کنند.

خدابخشی به هماهنگی کامل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با سایر دستگاه‌های اجرایی استان اشاره و تأکید کرد: تمامی دستگاه‌های مرتبط در آماده‌باش هستند تا در صورت وقوع بحران‌های احتمالی، اقدامات لازم برای تأمین ایمنی جاده‌ها و کمک به مسافران و گردشگران نوروزی انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1404010300501
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha