راه‌اندازی مرکز پاسخگویی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از راه‌اندازی مرکز پاسخگویی این ستاد در ایام نوروز به صورت ۲۴ ساعته برای پاسخگویی به گردشگران ورودی به جزیره جهانی قشم خبر داد.

به گزارش میراث آریا، ابراهیم رستم گورانی اظهار کرد: مرکز تماس تلفنی ستاد خدمات سفر با شماره ۳۵۲۵۲۴۰۰-۰۷۶ و ۳۵۲۵۲۵۰- ۰۷۶ هدف تسهیل دسترسی گردشگران به اطلاعات گردشگری جزیره و انعکاس بی‌واسطه انتقادات و پیشنهادات آنان راه‌اندازی شده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر قشم ادامه داد: گردشگران می‌توانند اطلاعات آخرین وضعیت بنادر و سفرهای دریایی، هتل‌ها و مراکز اقامتی، مراکز تجاری و خرید و وضعیت دسترسی به جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی سرزمین آب و آفتاب را از کاروران (اپراتورهای) مستقر در این مرکز دریافت کنند.

او تصریح کرد: همچنین انعکاس پیشنهادات و انتقادات در راستای ارتقای کیفیت خدمات ارایه شده به گردشگران و گزارش‌های مردمی نیز، از طریق این مرکز با تماس با شماره‌های ۰۷۶۳۵۲۴۵۹۴۱ و ۰۷۶۳۵۲۵۲۱۲۷ امکان‌پذیر خواهد بود.

رستم گورانی اضافه کرد: همچنین تلفن گویا ۰۷۶۳۵۲۵۲۹۵۲ مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایت سازمان منطقه آزاد قشم در ایام نوروز به صورت ۲۴ ساعته آماده اطلاع‌رسانی و دریافت شکایات، پیشنهادات و انتقادات گردشگران و مسافران در طول تعطیلات فروردین ۱۴۰۴ است.

انتهای پیام/

کد خبر 1404010300533
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha