رسیدگی سریع به مشکلات گردشگران در دبیرخانه ستاد خدمات سفر همدان

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: کمیته‌های چهارده‌گانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان واقع در ساختمان شماره ۲ اداره کل میراث‌فرهنگی همدان به‌صورت روزانه ضمن جمع‌آوری آمار، مشکلات مسافران و گردشگران را به‌سرعت بررسی و رفع می‌کنند.

به‌گزارش میراث‌آریا، محسن معصوم علیزاده روز یکشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۴ با حضور در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: سامانه ملی سفر با شماره ۰۹۶۲۹ در ایام نوروز آماده دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات گردشگران در استان همدان همزمان با سراسر کشور است و به‌طور ویژه برای پاسخ‌گویی به مشکلات مسافران نوروزی راه‌اندازی شده و امکان ثبت شکایات و نظرات به‌صورت غیرحضوری را فراهم کرده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر همدان افزود: کمیته‌های چهارده‌گانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان که در ساختمان شماره ۲ اداره کل میراث‌فرهنگی همدان به عنوان دبیرخانه مستقر هستند، به‌صورت روزانه ضمن جمع‌آوری آمار، مشکلات مسافران و گردشگران را به‌سرعت بررسی و رفع می‌کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان تصریح کرد: این کمیته ویژه نوروز از بیست‌وهشتم اسفند ۱۴۰۳ آغاز به کار کرده و تا پایان تعطیلات فروردین ۱۴۰۴ به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

او گفت: ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی با محوریت معرفی جاذبه‌ها و امکانات اقامتی استان‌ها و نیز ارائه خدماتی از جمله امداد و نجات، اورژانس و همچنین قرار گرفتن امکانات رفاهی شامل سرویس‌های بهداشتی در توقفگاه‌های پیش‌بینی شده در سی کیلومتری استان‌ها که غالباً ۶۰ درصد تصادفات جاده‌ای را شامل می‌شود سبب ترغیب هموطنان به توقف خواهد شد.

معصوم علیزاده یادآور شد: به منظور رفع مشکلات و چالش‌های احتمالی نیز در صددیم تا با اعزام اعضای ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به ستادهای اجرایی شهرستان‌ها و تشکیل کارگروه‌های کوچک‌تر اجرایی نسبت به رفع سریع و به موقع نواقص موجود در شهرستانها اقدام کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1404010400717
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha