رضایت استاندار مازندران از فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر

استاندار مازندران در بازدید سرزده از دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر مستقر در اداره کل رضایت خود را از خدمات و اقدامات انجام شده اعلام کرد.

به گزارش میراث آریا، مهدی یونسی رستمی ۴ فروردین ۱۴۰۴ در بازدید سرزده از ستاد اجرایی خدمات سفر استان ضمن تقدیر از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و برپایی نمایشگاههای نوروزی گفت: این مهم را نشانه تلاش شبانه روزی مجموعه ی ستاد اجرایی خدمات سفر دانست.

استاندار مازندران رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر با مثبت ارزیابی‌کردن فعالیت‌های ستاد و مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری این استان در یک ماه اخیر گفت: در این مدت با تلاش مستمر و شبانه‌روزی مجموعه  ستاد و با کسب درصد بالای رضایت‌مندی گردشگران نمره قابل‌قبولی گرفته است.

او افزود: با اجرای دو طرح جاده‌ای، اصلاح مسیر در نشتارود و عباس‌آباد بار ترافیکی روان شد و در ۱۵ نقطه شناسایی شده که ترافیک زیاد داشت با برنامه‌ریزی‌های لازم  فضای کافی برای پارکینگ در نظر گرفته شد و همچنین یک‌طرفه شدن جاده چالوس هم برطرف شد.

یونسی رستمی گفت: هم‌اکنون شاهد اجرای برنامه‌ها و نمایشگاه‌های متنوع و همچنین نظارت مستمر بر فعالیت‌های واحدها هستیم که با ارزیابی صورت‌گرفته، شاهد رضایتمندی مسافران نوروزی در اماکن تاریخی و گردشگری استان با همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران هستیم که حاکی از تلاش این ستاد است.

استاندار مازندران با تأکید بر افزایش کمی و کیفی خدمات نوروزی نسبت به سال گذشته گفت: باتوجه‌به حضور سالانه ۲۰ میلیون گردشگر، ارتقای خدمات نوروزی یک ضرورت است و می‌بینیم امروز خدمات در حد بسیار مطلوب و فراتر از انتظار است.

او با تأکید بر این نکته که خدمات در حد بسیار مطلوب و فراتر از انتظار است، افزود: به زحمات تمامی عزیزان خوش‌بین هستم و با تلاش بیشتر از توقع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، امروز وضعیت بسیار خوبی را مشاهده کردیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1404010400899
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha