به گزارش میراث آریا، محمد محسنی دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان روز سهشنبه ۵ فروردین ماه ۱۴۰۴ اعلام کرد: از ۲۲ اسفند سال گذشته تا ۵ فروردین ۱۴۰۴، بیش از ۴۶۰ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری و سایر مراکز خدماتی استان انجام شده است.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان با اشاره به اهمیت کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران و گردشگران نوروزی گفت: از زمان آغاز طرح نوروزی، تیمهای نظارتی بهصورت مستمر بر عملکرد اماکن اقامتی، هتلها، مهمانسراها، رستورانها، دفاتر خدمات مسافرتی و سایر مراکز ارائهدهنده خدمات گردشگری در سطح استان نظارت دارند.
او اظهار کرد: بر اساس دستور مقام عالی دولت در استان و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان، رضایتمندی جامعه هدف و افزایش کیفیت خدمات از اصول جدی و اجرایی ستاد استان بوده و همچنان ادامه دارد.
محسنی عنوان کرد: این سیاستها بهویژه در ایام سفرهای نوروزی با هدف ارتقای سطح خدمات، تسهیل در دسترسی مسافران و بهبود تجربه گردشگران بهکار گرفته میشود و تمام تلاش ما این است که گردشگران نوروزی با خاطری آسوده و بدون دغدغه از استان هرمزگان دیدن کنند.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مطلوب واحدهای خدماتی گفت: با توجه به بازدیدهای انجامشده، خوشبختانه تاکنون هیچ شکایتی از سوی مسافران و گردشگران در سامانههای نظارتی ثبت نشده است.
او افزود: این موضوع نشاندهنده همکاری خوب واحدهای گردشگری و نظارت دقیق تیمهای بازرسی است که با حساسیت ویژهای به شکایات و درخواستهای مسافران رسیدگی میکنند.
محسنی از مسافران و گردشگران خواست که در صورت مشاهده هرگونه مشکل یا دریافت خدمات نامطلوب، موضوع را از طریق سامانه ملی ۰۹۶۲۹ و در سطح استان از طریق شماره ۰۷۶۳۳۶۷۰۰۳۰ گزارش دهند.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان تأکید کرد: پاسخگویی سریع و رسیدگی به مشکلات مسافران از اولویتهای ماست و تیمهای نظارتی ما بهصورت شبانهروزی آماده دریافت گزارشها و شکایات احتمالی هستند.
او با اشاره به حجم بالای مسافران در نوروز ۱۴۰۴ اظهار کرد: تمامی امکانات و ظرفیتهای استان برای ارائه خدمات مناسب به مسافران بسیج شده است تا گردشگران نوروزی سفری خاطرهانگیز را در هرمزگان تجربه کنند.
انتهای پیام/
نظر شما