قدردانی وزیر راه از اقدامات نوروزی انجام شده در فرودگاه مشهد/ توجه ویژه‌ به مسافران و زائران شده است

وزیر راه و شهرسازی ضمن قدردانی از عملکرد نوروزی در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد گفت: رویکرد مثبت مسئولان و دست اندرکاران فرودگاه مشهد در توجه ویژه به حال مسافران و مردم جای قدردانی دارد.

به گزارش میراث آریا، فرزانه صادق، وزیر راه و شهرسازی که عصر پنجشنبه ۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۴ عازم مشهد شد، در بدو ورود از فرودگاه بین‌المللی مشهد بازدید کرد.

صادق در حاشیه بازدید از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد ضمن ارزیابی اقدامات نوروزی این فرودگاه و روند خدمات‌رسانی به زائران رضوی اظهار کرد: مهم‌ترین موضوعی که در اقدامات اخیر فرودگاه مشهد مشاهده کردم، توجه ویژه به مردم و حال مسافران بود که این خود رویکرد بسیار مثبتی است. 

وزیر راه و شهرسازی افزود: خدمات‌ نوروزی انجام شده در فرودگاه بین‌المللی مشهد از حیث روانی اثرگذاری بسیار مثبتی دارد چراکه این خدمات سبب می‌شود مطالبات مردم نسبت به خدمات فرودگاهی پاسخ داده شده و رضایت‌مندی مسافران افزایش پیدا کند. 

او در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دغدغه‌های شخص وزیر راه نسبت به حقوق مسافران و خدمات‌رسانی به مردم در فرودگاه مشهد پاسخ داده شده است، گفت: مهم‌ترین موضوع‌ و مسئله این است که مسافران نسبت به حقوق خود واقف باشند و ما نیز توجه‌ گسترده‌ای‌ به حقوق مسافران داشته باشیم. 

صادق همچنین تاکید کرد: از سویی اینکه خدمات فرودگاهی قابل دسترس برای تمامی اقشار مردم باشد و به‌گونه‌ای معلولیت محدودیت ایجاد نکند، موضوعی است که در ارزیابی از فرودگاه مشهد شاهد بودیم و تمامی خدمات قابل دسترس برای تمام اقشار مختلف بود. 

وزیر راه و شهرسازی در پایان خاطرنشان کرد: به‌نظر من همکاران فرودگاه‌ بین‌المللی مشهد در نوروز ۱۴۰۴، به‌واقع‌ خدمات‌ گسترده‌ای ارائه کرده و زحمات زیادی کشیدند بنابراین امیدواریم زائران رضوی از این خدمات رضایت کافی داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 1404010801725
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha