ستاد خدمات سفر نقش کلیدی در ارتقای رضایتمندی مردم ایفا کرده است

معاون گردشگری کشور با تقدیر از تلاش‌های مؤثر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، این نهاد را عاملی کلیدی در ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی و آسایش مسافران در ایام سفر دانست.

به گزارش میراث‌آریا، انوشیروان محسنی بندپی، معاون گردشگری کشور، با تأکید بر نقش مؤثر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به مسافران، از تلاش‌های صورت‌گرفته در این حوزه قدردانی کرد.

وی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر را با حضور یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر نیروی فعال، چراغ راهنمایی برای تأمین امنیت و آسایش مسافران در ایام سفر عنوان کرد و عملکرد آن را مؤثر و هدفمند دانست.

محسنی بندپی به مجموعه اقدامات این ستاد از جمله بهبود کیفیت خدمات، پاسخ‌دهی سریع به شکایات، نبود مشکل در تأمین سوخت، تولید ۲۸ هزار دقیقه محتوای گردشگری در ۳۱ شبکه استانی صداوسیما اشاره کرد و آن را گامی در راستای ارتقای دانش سفر در میان مردم برشمرد.

وی همچنین از رشد چشمگیر گردشگری در برخی از مقاصد نوظهور خبر داد و اعلام کرد: ایلام با ۲۶ درصد، لرستان و خوزستان هرکدام با ۱۵ درصد، و چهارمحال و بختیاری با ۸.۷ درصد رشد گردشگر نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه بوده‌اند.

معاون گردشگری کشور به استقرار مرکز رصد و پایش در معاونت گردشگری اشاره کرد و آن را اقدامی مهم در پایش مستمر روندها و نیازهای گردشگری دانست.

وی همچنین با اشاره به تصادفات جاده‌ای، بر لزوم ارتقای دانش عمومی مردم در حوزه سفر، ایمنی و رفتار ترافیکی تأکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1404011603095
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha