در آخرین روز از هفته صنایع‌دستی کارگاه آموزشی دیجیتال مارکتینگ برای شاغلین صنایع‌دستی در کرمانشاه برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، حسین ویسی روز پنجشنبه ۲۶ خردادماه اظهار کرد: «مساله فروش و بازاریابی همواره یکی از دغدغه‌های هنرمندان و صنعتگران استان بوده است.» 

معاون صنایع‌دستی استان کرمانشاه افزود: «توسعه بازاریابی به ویژه در عرصه فضای مجازی و دیجیتال جزو اولویت‌های کاری اداره‌کل است که در برنامه‌ها گنجانده شده است.» 

او ادامه داد: «برای آشنایی شاغلان و تولیدکنندگان صنایع‌دستی استان یک دوره کارگاهی آموزش دیجیتال مارکتینگ با همکاری یکی از اساتید این حوزه برگزار شد.» 

ویسی گفت: «خوشبختانه استقبال خوبی از این دوره شد و بیش از ۵۰ نفر از صنعت‌گران و شاغلین حوزه صنایع‌دستی استان در این کارگاه شرکت کردند.» 

او تصریح کرد: «سعی ما بر این است در طول سال برنامه‌های متعددی در حوزه آموزش و بازاریابی برای صنعت‌گران استان برگزار کنیم.» 

معاون صنایع‌دستی استان کرمانشاه، گفت: «آموزش و به روز شدن صنعت‌گران و هنرمندان برای آگاهی از جدیدترین روش‌های بازاریابی و فروش قطعا در آینده تحول آفرین است.»

برچسب‌ها