تحول‌گرا، خوش‌فکر و متخصص: کلیدواژه‌های توئیت‌های نمایندگان درباره مهندس ضرغامی

هم‌زمان با معرفی سید عزت‌الله ضرغامی به عنوان وزیر پیشنهادی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در توئیت‌هایی، سوابق و تجربیات ارزشمند او را پشتوانه‌ای محکم برای این وزارتخانه نوپا دانستند.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، در همین خصوص در نشست مهندس ضرغامی با اعضای کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی از جمله کمیسیون فرهنگی، کمیسیون اجتماعی، کمیسیون صنایع و معاون و کمیسیون بهداشت و درمان، نمایندگان خانه ملت از برنامه‌های ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استقبال کردند.

همچنین برخی از نمایندگان مجلس در توئیت‌هایی با اشاره به سوابق اجرایی و تجربیات موفق عزت‌الله ضرغامی از او به‌عنوان یک مدیر تحول‌گرا و کارآمد نام بردند که حضور او در راس این وزارتخانه می‌تواند به تقویت پایه‌های وزارت نوپای میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کمک کند.

ضرغامی آینده وزارتخانه را متحول خواهد کرد

محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در توئیتی ضرغامی را فردی ارزشمند، متخصص و با برنامه دانست و نوشت:

«آقای ضرغامی فردی ارزشمند، متخصص و با برنامه است و در زمان تصدی مسئولیت ریاست  سازمان صدا و سیما بهترین کارنامه را از خود به یادگار گذاشت.»

ضرغامی به مدیریت تحول‌گرا معتقد است

سید محسن دهنوی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات،اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی نیز در توئیتی، حضور ضرغامی در فهرست کابینه سیزدهم را مثبت ارزیابی کرد و نوشت: «آقای  ضرغامی با قبول پیشنهاد وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سطح آن وزارت‌خانه‌  تازه‌ تاسیس را با مدیریت خلّاقانه و مردمی، ارتقا خواهد داد.

او ضمن آشنایی با افکار نسل جدید، به مدیریت تحول‌گرا معتقد است و می‌تواند جزو بهترین افراد کابینه لقب گیرد. شرف المکان بالمکین!

مطمئنا ایشان آینده وزارت میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی را متحول خواهد کرد.»

توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی با انتخاب ضرغامی رونق می‌گیرد

محمدرضا دشتی اردکانی رئیس فراکسیون گردشگری، زیارت و میراث‌‌فرهنگی مجلس نیز در توئیتی تاکید کرد که ضرغامی توانایی ارتقای جایگاه میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را دارد.

او در حساب توئیتری خود نوشت: «آقای ضرغامی توانایی ارتقای جایگاه میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را دارد.

از مهم‌ترین راهکارهای مؤثر در بهبود تصویر ایران در اذهان جهانیان و مقابله با ایران‌هراسی، تقویت صنعت گردشگری است.

با انتخاب وی که مدیری کارآمد و خوش‌فکر است؛ توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی رونق می‌گیرد.»

مرتضی آقاتهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در باره نشست نمایندگان مجلس با مهندس ضرغامی در حساب توئیتری خود نوشته است: «در جلسه با آقای ضرغامی، وزیر پیشنهادی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، از ایشان خواسته شد برنامه خود را در 3 سطح کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت بیان کنند تا امکان پیگیری پیشرفت برنامه باشد و ایشان نیز چنین کردند. نتیجه اینکه ایشان به نظر موفق در راه‌اندازی این وزارتخانه آمدند.»

جعفر قادری یکی دیگر از نمایندگان مجلس و عضو کمیسیون بودجه مجلس نیز درباره نشست این کمیسیون با سید عزت‌الله ضرغامی در حساب توئیتری خود نوشت: «امروز در کمیسیون بودجه میزبان مهندس ضرغامی بودیم. پذیرش مسئولیت توسط ایشان را به آقای رئیسی تبریک می‌گوییم. ایشان گنجینه اسرار دولت‌های قبلی هستند و در جایی وارد شده‌اند که جای زیادی برای کارکردن وجود دارد.»

انتهای پیام/

کد خبر 14000524622497

برچسب‌ها