دعوت به همکاری نوروزی در مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران

مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به گردشگران نوروزی در قالب طرح «همیاران نیاوران» از بین دانشجویان و فارغ‌التحصیلان علاقه‌مند به حوزه موزه و میراث‌فرهنگی در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش میراث‌آریا، روابط عمومی مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران، این مجموعه از تمامی دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و پژوهشگران رشته‌های موزه‌داری، تاریخ، هنر، پژوهش هنر، راهنمای گردشگری، مدیریت جهانگردی، عکاسی و همچنین افراد آشنا به تکنیک‌های تهیه و تولید محتوای مجازی برای همکاری و همیاری با این مجموعه در زمینه راهنمای موزه و سایر حوزه‌های خدمت‌رسان در ایام نوروز ۱۴۰۱ دعوت می‌کند. 

علاقه‌مندان به حضور داوطلبانه در مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران می‌توانند درخواست خود را به انضمام تصویر کارت دانشجویی، گواهی پایان تحصیلات و یا رزومه مرتبط، تا پایان روز یکشنبه پانزدهم اسفندماه ۱۴۰۰ به آدرس پست الکترونیکی niavaranmu@gmail.com یا شماره واتساپ ۰۹۰۳۱۶۴۰۳۳۶ ارسال کنند. 

نوع فعالیت، ساعت و روز فعالیت، توضیحات بیشتر و شرایط پذیرفته‌شدگان در جلسه توجیهی مطرح خواهد شد. انتخاب این عزیزان و تأییدیه نهایی حضور در این مجموعه منوط به گزینش است. 

این رویداد فرصت مناسبی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در رشته‌های مختلف است تا ضمن آشنایی با مسائل اجرایی و عملی در موزه‌ها، به‌صورت میدانی نیز با کار آشنا شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 14001127957518

برچسب‌ها