نماینده ویژه رئیس‌جمهوری با مردم چناران دیدار و گفت‌وگو کرد

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزرات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهوری با تعدادی از نمایندگان مردم چناران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، جواد واحدی امروز چهارشنبه دهم فروردین ماه 1401 در این دیدار با حضور در فرمانداری شهرستان چناران با نمایندگان اقشار مختلف گفت‌وگو کرد.

در این دیدار نماینده صنعتگران، کشاورزان، ورزشکاران، جوانان، ایثارگران،فرهنگیان، شهرداران، فعالان حوزه میراث‌فرهنگی و گردشگری حضور داشتند و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

نمایندگان بخش‌های مختلف موضوعاتی از جمله چالش‌ افزایش تعرفه گاز، ضرورت ایجاد و استقرار گمرک در شهرستان برای افزایش صادرات غیرنفتی، ایجاد خط ریلی به شهرستان، پرداخت به‌موقع خسارت کشاورزان توسط بیمه‌ها، ایجاد دبیرخانه ارتباط شهرداری‌ها با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگران و فرهنگیان در این دیدار مردمی مطرح شد.

همچنین بافت فرسوده شهر چناران، تبدیل تپه تاریخی چناران به سایت موزه، توسعه گردشگری با توجه به اقامت‌پذیری این شهرستان، تکمیل پروژه آزاد‌راه چناران به مشهد از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار مردمی بود.

شهرستان چناران در 50 کیلومتری جنوب غربی مشهد، مرکز استان خراسان رضوی قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 14010110770418

برچسب‌ها