۲۰ میلیارد ریال به موزه بزرگ خراسان اختصاص می‌‌یابد/ یکی از برنامه‌های وزارتخانه، توسعه و پویایی موزه‌های منطقه‌ای است

قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: ۲۰ میلیارد ریال برای سامان‌دهی اموال و اشیای موزه بزرگ خراسان اختصاص می‌یابد.

به‌گزارش‌ میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، علی دارابی با اشاره به بازدید از موزه بزرگ خراسان در سفر به مشهد مقدس بیان کرد: یکی از برنامه‌های وزارتخانه، توسعه و پویایی موزه‌های منطقه‌ای از جمله موزه بزرگ خراسان است.

قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: برای تصویب طرح محتوایی موزه و اجرای آن پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد تا شاهد غنی‌تر شدن این موزه منطقه‌ای باشیم.

سید جواد موسوی مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی نیز در ادامه گفت: سامان‌دهی اموال و تجهیز مخزن موزه بزرگ خراسان و همچنین تصویب طرح محتوایی و چارت اداری موزه بزرگ خراسان از موضوعاتی است که در سفر قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور به آن پرداخته شد.

تشكيل ستاد ويژه زائران دهه آخرصفر و خدمات‌دهى به زائران امام هشتم (ع) در وزارت ميراث‌فرهنگى، گردشگرى و صنايع‌دستى از ديگر دستاوردهاى اين سفر بود.

همچنين مقرر شد كارگروه مشترکی میان استاندارى و اداره‌كل ميراث‌فرهنگی استان نسبت به تهيه و تدوين طرح جامع گردشگرى مشهد و حرایم ١٨ شهرستان در زمان‌بندى مقرر تشکیل شود.

انتهای پیام/

کد خبر 14010615640250

برچسب‌ها