وزارت میراث‌فرهنگی میزبان مشاور امور زنان و خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره)

وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی میزبان لاله افتخاری مشاور امور زنان و خانواده کمیته امداد امام خمینی و طیبی دبیر همایش بین‌المللی مادران فاطمی، تربیت حسینی و تمدن نوین اسلامی بود.

به گزارش میراث‌آریا، در این نشست که یکی از اهداف آن  هم‌افزایی و دعوت برای مشارکت وزارت میراث‌فرهنگی،  گردشگری و صنایع‌دستی در برپایی این رویداد بود، لاله افتخاری این همایش بین‌المللی را  در حوزه مشارکت کارآفرینان و  حوزه‌های کارهای پژوهشی، زمینه خوبی برای مشارکت کارآفرینان به ویژه هنرمندان بومی استان هرمزگان که قرار است میزبان این همایش باشد، دانست.
زینب اختری مشاور امور زنان و خانواده وزارت میراث‌فرهنگی نیز در این نشست، با ابراز خرسندی از برگزاری این همایش بین‌المللی، چنین رویدادهایی را عرصه بسیار مناسبی برای دیده شدن و معرفی صنایع‌دستی، میراث‌فرهنگی و گردشگری ایران به ویژه استان هرمزگان میزبان این همایش دانست.
او با اشاره به تأکید و اهتمام وزیر میراث‌فرهنگی  به امور فرهنگی، آمادگی این وزارتخانه را برای مشارکت در این همایش بین‌المللی اعلام و خاطر نشان کرد: «با توجه به اینکه این رویداد به بحث مادران و تربیت نسل آینده اختصاص دارد، امور زنان و خانواده وزارتخانه، برای انجام هماهنگی‌های لازم تلاش خواهد کرد. همچنین با توجه به اینکه در برپایی این همایش چند دانشگاه تعامل دارند، حمایت از طرح های پژوهشی مرتبط با حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مورد تأکید قرار داد.»
 همایش بین‌المللی مادران فاطمی، تربیت حسینی و تمدن نوین اسلامی در روز نهم آذر ۱۴۰۱ در بندرعباس برگزار می‌شود و از جمله اهداف آن تکریم مادران فاطمی و نسل تمدن ساز حسینی و بررسی چالش‌ها و راهبردهای تربیت نسل حسینی خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 14010720761635

برچسب‌ها