بسیج گنجینه‌ای عظیم و ارزشمند است/ تشکیل بسیج ابتکار امام(ره) بود

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان این بسیج گنجینه‌ای ارزشمند و یکی از مصادیق کلمه شجره طیبه است، گفت: تشکیل بسیج ابتکار امام راحل بود و این نیز به علت آن است که آدم‌های بزرگی مثل امام(ره) از زمان خودشان جلوتر بودند.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، سعید اوحدی امروز سه‌شنبه ۲۴ آبان در دومین همایش فرماندهان ادارات کل استانی که در محل سالن فجر این وزارتخانه برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: بسیج به‌عنوان یک ارزش والای ماندگار است که در هیچ کجای عالم خلقت چنین تشکیلات و مجموعه والایی نداشتیم. تشکیل بسیج ابتکار امام راحل بو که در مقاطع مختلف به پشتیبانی کشور آمده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: اگر می‌خواهیم باطن بسیج را ببینیم باید تاریخ ۴۳ ساله انقلاب را بررسی کنیم که بسیجیان در طول انقلاب با ایثارگری‌های خود به حفظ انقلاب کمک کردند.

این مقام مسئول با بیان این که در مقطعی ۲۶ کشور دنیا در تجاوز رژیم بعثی به ایران با عراق همکاری می‌کردند، یادآور شد: جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های نیروهای مردمی و بسیج کشور و انقلاب را در برابر هجمه‌های دشمن نگه داشت.

او اضافه کرد: بسیج گنجینه‌ای ارزشمند است که قداست و ارزش والایی دارد و در طول انقلاب در خدمت مردم و آحاد جامعه بوده است.

اوحدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان این که بسیج فقط یک تشکیلات نظامی نیست، یادآور شد: بعضی‌ها گمان می‌کردند با پایان یافتن دوران دفاع مقدس بسیج دیگر فعالیتی نخواهد داشت، اما این مجموعه ارزشمند در تمام دوران انقلاب اسلامی با حضور در عرصه‌های مختلف خدمتگزاری به مردم همچنان به ایثارگری و جان‌فشانی‌های خود در راه انقلاب و میهن ادامه داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پایان صحبت‌های خود خطاب به فرماندهان ادارات کل استانی و اعضای پایگاه‌های بسیج خاطرنشان کرد: شما در مجموعه‌ای عظیم و ارزشمند در حال فعالیت هستید که پشتوانه این مجموعه دعای خیر پدران و مادران شهدا بدرقه آن است. ضمن این که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز دعا کرده است که خدایا مرا با بسیجیان محشور کن که این دعای امام راحل بیانگر جایگاه ارزشمند بسیج و معنویت بالای آن است.

انتهای پیام/

کد خبر 14010824622922

برچسب‌ها