برگزاری دو پنل تخصصی در اولین روز از نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری استان گیلان

اولین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری با حضور جمعی از مقامات کشوری و استانی، فعالان گردشگری، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و نمایندگان فرصت های سرمایه گذاری گردشگری در استان گیلان _ تالار مرکزی رشت برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، زهرا جهانی عصر سه‌شنبه 24 آبان 1401 در حاشیه این همایش گفت: دو پنل تخصصی با موضوع بررسی مسایل مربوط به سرمایه‌‌گذاری در اراضی ملی و بررسی سرمایه‌گذاری در آب بندان‌ها در دو نوبت صبح و عصر با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهرداران و نمایندگان شهرداری ها و همچنین سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه گردشگری در مجموعه تالار مرکزی شهر برگزار شد.

معاون سرمایه‌گذاری و دبیر اولین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری استان گیلان ضمن اشاره به ظرفیت ویژه و ممتاز استان در خصوص دارا بودن اراضی ملی و جنگلی بر حمایت و اهتمام اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به امر سرمایه گذاری در حوزه گردشگری با رعایت ضوابط و مقررات و حفظ منابع طبیعی تاکید کرد.

گفتنی است حاضران در این پنل‌های تخصصی ضمن بیان نظرات و مشکلات خود در حوزه‌های شهری استان، خواستار رسیدگی به موانع و مشکلات و تسریع در فرآیند صدور مجوز و تسهیل در امر سرمایه‌گذاری گردشگری در مناطق استان شدند.

انتهای پیام/

کد خبر 14010825709874

برچسب‌ها