معاون جدید صنایع‌دستی و سرپرست روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی همدان منصوب شدند

طی حکمی از طرف علی مالمیر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، محمدرضا خلجی به‌عنوان معاون صنایع‌دستی و محسن جانجان سرپرست روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان منصوب شدند.

به گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، روز یکشنبه 29 آبان‌ماه، طی مراسمی ضمن قدردانی از تلاش‌های هاشم مظاهری، محمدرضا خلجی به‌عنوان معاون صنایع‌دستی استان همدان معرفی شد.

از سوابق محمدرضا خلجی می‌توان به‌عنوان مدیر روابط‌عمومی و کارشناس صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان اشاره کرد.

همچنین در حکم جداگانه‌ای محسن جانجان به عنوان سرپرست روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان منصوب شد.

در حکم جانجان آمده است: «با عنایت به تخصص، تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به‌عنوان «سر‌پرست مدیریت روابط عمومی» منصوب می شوید. انتظار می‌رود با بهره‌گیری از منابع و ظرفیت‌های موجود و ارتباط موثر با معاونان و مدیران ستادی، همچنین تعامل سازنده با اصحاب رسانه، خبرگزاری‌ها، جراید و فضای مجازی نسبت به انعکاس مطلوب و صحیح رویدادهای اداره کل شاهد شکوفایی، بالندگی و پویایی روابط عمومی باشیم. امیدوارم تمامی توان خود را در راستای معرفی فعالیت های اداره کل  و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها، خدمات و دستاوردها به کار بندید. سربلندی و موفقیت روز افزون شما را در انجام امور محوله از ایزد منان خواستارم.»

محسن جانجان ریاست اسبق اداره شهرستان نهاوند را برعهده داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 14010829889999

برچسب‌ها