مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری اردبیل معرفی شد

با حضور سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل و مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران، مدیرعامل جدید شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل معرفی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، فردین عینی در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل گفت: امیدواریم شروع به کار مدیرعامل جدید در شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل همراه با فعال شدن این شرکت و کمک آن به توسعه گردشگری استان باشد.

 سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: با توجه به ظرفیت‌های استان و رونق بیش از پیش گردشگری در اردبیل، شرکت توسعه گردشگری می‌تواند پروژه‌های جدیدی را در منطقه آغاز کند.

او تاکید کرد: ما در کنار شرکت توسعه گردشگری استان هستیم و از آنجایی که این شرکت زیرمجموعه اداره کل است، تلاش می‌کنیم با همکاری هم در رونق گردشگری استان موفق باشیم.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران نیز در این مراسم گفت: شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل از اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان جدا نیست و بر این اعتقاد هستیم که باید در استان مطابق با سیاست‌های اداره کل به پیش برویم.

علی همتی افزود: اردبیل یکی از استان‌های مهم برای شرکت توسعه گردشگری است و برگزاری رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو به این اهمیت اضافه می‌کند که باید در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010903292537

برچسب‌ها