رویدادهای علمی در حوزه گردشگری برگزار می‌شود/ استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها برای برگزاری رویداد اردبیل 2023

سرپرست معاونت گردشگری استان اردبیل از برگزاری همایش‌های علمی و آموزشی حوزه گردشگری همزمان با رویداد اردبیل 2023 خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل دوشنبه 7 آذرماه 1401 در جلسه با رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: برگزاری همایش‌های علمی در حوزه گردشگری یکی از برنامه‌های ما در رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو است که علاقه‌مند هستیم با همکاری دانشگاه این همایش را برگزار کنیم.

سرپرست معاونت گردشگری اردبیل افزود: بحث آموزش در حوزه گردشگری نیز یکی دیگر از برنامه‌های ما است که در این راستا با همکاری دانشگاه محقق اردبیلی کارگاه‌های آموزشی متنوعی را برای اقشار مختلف فعال در حوزه گردشگری برگزار خواهیم کرد.

او تاکید کرد: لازم است که در تعامل با دانشگاه اهداف را مشخص کنیم و با تقسیم‌بندی وظایف به منظور بهره‌برداری هرچه بیشتر از رویداد اردبیل 2023 در حوزه علمی، پژوهشی و آموزشی همکاری‌های لازم را داشته باشیم.

رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این جلسه گفت: هسته پژوهشی اکوتوریسم در دانشگاه محقق اردبیلی و انجمن‌های علمی دانشگاه ظرفیت مهمی هستند که می‌توانیم در همکاری با اداره‌کل میراث‌فرهنگی از این ظرفیت برای امر پژوهش و آموزش در حوزه گردشگری استفاده کنیم.

بهرام ایمانی افزود: همچنین ما در دانشگاه آماده هستیم تا همزمان با رویداد اردبیل 2023 و با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی همایش علمی بین‌المللی گردشگری را برگزار کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401090829288

برچسب‌ها