شروع دوره آموزشی مدیریت تاسیسات گردشگری در سرعین

مسئول آموزش گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از آغاز دوره آموزشی مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری در سرعین خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، سیدصادق حسینی امروز یکشنبه 13 آذرماه 1401 گفت: دوره آموزشی مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری با شرکت 40 نفر در شهرستان سرعین آغاز به کار کرد.

مسئول آموزش گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: این دوره جزء دوره‌های مصوب وزارت میراث‌فرهنگی است و به منظور افزایش کیفیت خدمات گردشگری و تربیت نیروی انسانی متخصص در حوزه مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری در 184 ساعت برگزار می‌شود.

او تاکید کرد: شناخت صنعت گردشگری و هتل‌داری، مدیریت و سرپرستی تاسیسات گردشگری، بازاریابی و تبلیغات، مدیریت و نظارت بر بخش پذیرش، خانه داری و پذیرایی، مهارت‌های فردی و ارتباطی، قوانین و مقررات تاسیسات گردشگری، مدیریت کیفیت و رضایت مشتریان و ایمنی و بهداشت از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی است.

حسینی ادامه داد: با اعلام وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از این پس صدور کارت مدیریت تاسیسات گردشگری و پروانه بهره‌برداری منوط به گذراندن دوره مدیریت عمومی است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010913292496

برچسب‌ها