دومین آزمون مصاحبه زبان انگلیسی ویژه فراگیران دوره‌های تخصصی گردشگری برگزار شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از برگزاری دومین آزمون مصاحبه زبان انگلیسی ویژه فراگیران دوره‌های تخصصی گردشگری سال 1401 در استان جاری خبر داد.

 به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، یوسف بیدخوری امروز دوشنبه 14 آذرماه 1401 با اعلام این خبر افزود: در این آزمون بیش از 140 نفر از فراگیران در دوره‌های مدیرفنی و راهنمایان گردشگری استان شرکت کردند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: این دوره آموزشی روزهای 11 و 12 آذرماه سال جاری در موزه بزرگ خراسان و موسسه دانش پژوهان خراسان برگزار شد.

بیدخوری یادآور شد: استان خراسان رضوی بیش از ۲۵۰۰ تاسیسات گردشگری فعال شامل هتل، هتل‌آپارتمان، مهمانپذیر، خانه‌مسافر، اقامتگاه بوم‌گردی و مجتمع و رستوران بین‌راهی، دفاتر و شرکت‌های گردشگری و ... دارد.

او افزود: هم‌چنین در این استان تعداد ۴۸۴ دفتر و شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری و ۴۷۵ راهنمای گردشگری فعالیت دارد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی تصریح کرد: در حوزه گردشگری حدود ۹۰ نفر اشتغال دارند که برای افراد شاغل از طریق موسسات آموزشی گردشگری دوره‌های تخصصی از جمله زبان انگلیسی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401091477067

برچسب‌ها