۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در تدوین دستورالعمل و نصب تجهیزات آتش‌نشانی بازار تبریز

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از ۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در تدوین دستورالعمل و نصب تجهیزات آتش نشانی بازار تبریز خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه‌زاده روز دوشنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۱، ضمن اشاره به سوابق آتش‌سوزی بازار مسقف تبریز، گفت: عملیات اطفای حریق در بازار تبریز به دلیل موقعیت مکانی، سخت و طاقت‌فرسا است، اما برای پیشگیری از آتش سوزی در بازار اقدامات گسترده‌ای همچون افزایش تعداد شیر‌های هیدرات به ۲۱ عدد توسط سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز انجام شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی با بیان اینکه فایرباکس‌های آتش نشانی به همراه تجهیزات اطفای حریق در بازار تبریز نصب شده است، افزود: شهرداری و سازمان آتش‌نشانی تبریز در این راستا دستورالعمل ایمنی تدوین و صادر کرده است.

حمزه‌زاده با بیان اینکه برای جلوگیری از کاهش فشار آب و تسریع در روند اطفای حریق در بازار تبریز سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز تدبیر خاصی پیش‌بینی کرده است، گفت: در این راستا برای لوله‌گذاری و نصب تجهیزات آتش‌نشانی به همراه تدوین دستور العمل ایمنی برای بازار تبریز بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401092142348

برچسب‌ها