آزمون جامع گردشگری ۱۶ دی‌ در زنجان برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان از برگزاری آزمون جامع فراگیران دوره‌های کوتاه مدت گردشگری در ۱۶ دی‌ماه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، سید سعید صفوی روز پنجشنبه 24 آذرماه ۱۴۰۱ با اعلام این خبر گفت: داوطلبان می‌توانند از ۱۶ لغایت ۲۵ آذرماه جاری از طریق سامانه جامع گردشگری ثبت‌نام کرده و مدارک خود را بارگذاری کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان افزود: صدور گواهی‌نامه پایان دوره فراگیران براساس اطلاعات مندرج در سامانه ثبت‌نام است و هرگونه مغایرت صدور گواهی پایان دوره با داوطلب قابل پذیرش نیست.

صفوی بیان کرد: نمره قبولی در تمامی دروس آزمون برای فراگیران حضوری ۱۰ و داوطلبان غیر حضور ۱۲ تعیین شده است، دانشجویان ترم‌های آخر و فارغ‌التحصیلان رشته‌های گردشگری ملزم به حضور در دوره‌های آموزش مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و جهان‌گردی و راهنمایان ایران‌گردی و گردشگری نیستند و تنها با حضور در آزمون جامع و مصاحبه پایان دوره و کسب حدنصاب نمره قبولی ۱۲ از طریق ثبت‌نام در یکی‌ از موسسات مجری دوره‌های آموزشی گردشگری، می توانند گواهینامه پایان دوره را دریافت کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010925931610

برچسب‌ها