رویداد اردبیل 2023 فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌های گردشگری است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: میزبانی کشورهای عضو اکو و رویداد اردبیل ۲۰۲۳ در حوزه گردشگری فرصت مناسبی است تا توانمندی‌های گردشگری استان در سطح بین‌المللی معرفی شود.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، داود شایقی امروز 26 آذرماه 1401 گفت: اردبیل از ماه آینده به مدت یک سال میزبان کشورهای عضو اکو در حوزه گردشگری است که ما باید به صورت هماهنگ و منسجم در کنار معرفی توانمندی‌های گردشگری در برپایی تورهای گردشگری خارجی و برگزاری رویدادهای فصلی در این حوزه گام‌های موثری برداریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: یکی از پیگیری‌های هفتگی ما در تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۲ در دولت سیزدهم اختصاص منابع مناسب در حوزه گردشگری و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در این بخش است تا استان اردبیل از فرصت پیش آمده در مسیر تحول این بخش بهره بگیرد.

او تاکید کرد: در سفر معاون وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر تخصیص اعتبارات مناسب به استان‌ها با رویکرد توسعه ظرفیت‌های گردشگری تاکید شد و امیدواریم با همراهی نمایندگان استان در مجلس و مدیران استانی در جذب اعتبارات تلاش و پیگیری‌های جدی انجام شود.

شایقی ادامه داد: استان اردبیل در کنار توانمندی‌های بخش کشاورزی، معدنی و صنعت از مولفه‌های ممتاز صنعت گردشگری و زیرساخت‌های مناسب در این بخش بهره‌مند است که می‌توانیم در رویداد اردبیل 2023 از این قابلیت‌ها به بهترین نحو استفاده کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010926292668

برچسب‌ها