راه‌اندازی گشت‌های مشترک یگان حفاظت با نیروی انتظامی خمینی‌شهر

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان اصفهان از برنامه‌ریزی به‌منظور برگزاری گشت‌های مشترک یگان حفاظت میراث‌فرهنگی خمینی‌شهر و نیروی انتظامی این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، علی بابایی روز گذشته 26 آذرماه سال 1401، در سفر به شهرستان خمینی‌شهر و در حاشیه نشست مشترک با فرماندهی انتظامی این شهرستان با اعلام این مطلب گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده با فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر، مقرر شد تا در خصوص مأموریت‌های یگان حفاظت میراث‌فرهنگی شهرستان و به‌منظور پیشگیری از جرائم، گشت‌های مشترکی در زمینهٔ تخلفات میراثی همچون حفاری، کشف فلزیاب، کشف اشیای مشکوک به عتیقه و جرائم مشابه ایجاد شود.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان اصفهان علاوه بر حضور در نشست مشترک با فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر، از یگان حفاظت میراث‌فرهنگی این شهرستان و حوزه مأموریت این یگان بازدید کرد.

همچنین فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان با حضور در منزل یدالله قوچانی از بازنشستگان و پیشکسوتان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان با او ملاقات کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401092723233

برچسب‌ها