مرکز اطلاع‌رسانی مسافر در ورودی شهرکرد احداث می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: مرکز اطلاع‌رسانی مسافر در ورودی شهرکرد احداث خواهد شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان روز چهارشنبه هفتم دی‌ماه 1401 در نشست بررسی و پیگیری احداث مرکز اطلاع‌رسانی مسافر در ورودی شهرکرد تأکید کرد: در سال‌های گذشته متولیان حوزه گردشگری برنامه‌ای در خصوص گردشگری و مراکز توریستی شهرکرد نداشته‌اند.

او افزود: به‌همین منظور پیگیری برای احداث مرکز اطلاع‌رسانی مسافر در ورودی شهرکرد با همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی مرتبط و شهرداری مرکز چهارمحال و بختیاری در ورودی مرکز استان از طرف میدان قمربنی‌هاشم (ع) در دستور کار قرار گفت.

جیلان تصریح کرد: در این راستا بهره‌مندی از توان و ظرفیت بخش خصوصی برای احداث مجتمع گردشگری و پیش‌بینی راه‌اندازی مرکز اطلاع‌رسانی مسافر در این مجموعه از سوی شهرداری شهرکرد با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری ضروری است.

او یادآور شد: در این نشست شهرداری شهرکرد متعهد شد تا در مدت 20 روز نسبت به تهیه طرح جامع گردشگری با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در 62 هزار و 500 متر مربع از زمین‌های ورودی مرکز چهارمحال و بختیاری اقدام کند.

جیلان اضافه کرد: شهرستان شهرکرد از ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها، قابلیت‌ها و جذابیت‌های فراوانی در حوزه گردشگری برخوردار است و به‌همین منظور ساخت هتل، هتل‌آپارتمان، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سایر مراکز اقامتی به‌منظور افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011007748887

برچسب‌ها