آغاز حرکت کاروان موتوری پیام‌آوران صلح و ایمنی/ 25 موتورسوار راهی کرمان شدند

حرکت کاروان موتوری پیام‌آوران صلح و ایمنی در آستانه فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از محل وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آغاز شد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، این کاروان موتوری صبح امروز یکشنبه 11 دی با بدرقه تعدادی از مدیران، کارشناسان و کارکنان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از محل ساختمان مرکزی این وزارتخانه واقع در خیابان آزادی، حرکت خود را آغاز کردند.

در این برنامه، 25 موتورسوار با 21 دستگاه موتورسیکلت سنگین بالای 250 سی‌سی، مسیر تهران یزد را طی می‌کنند و سپس با عبور از چند شهر دیگر در روز سه‌شنبه 13 دی به کرمان می‌رسند و در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شرکت خواهند کرد.

این گروه بعد از برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی به مسیر خود به سمت استان هرمزگان ادامه می‌دهند و به بندرعباس و سپس به جزیره کیش سفر می‌کنند و بعد از آن نیز مسیر را بالعکس به سمت تهران طی خواهند کرد.

محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: این برنامه به همت این کانون، با همکاری و مشارکت پلیس راهور، با هدف تقویت و فرهنگ‌سازی سفر ایمن جاده‌ای و با پیام صلح و ایمنی آغاز شده است.

او افزود: همه ما مرهون خون شهدا هستیم و لازم است تا با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و حرکت‌های مشابه یاد و خاطره شهدای گرانقدر را زنده نگه داریم. سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان شهید شاخص و شخصیتی تاثیرگذار نیازمند معرفی هرچه بیشتر است و حرکت این کارون موتوری و شرکت موتورسواران در سومین سالگرد این شهید عزیز برای پاسداشت رشادت‌های سردار سلیمانی است.

صوفی اضافه کرد: مهم‌ترین پیام این گروه موتورسوار «صلح و ایمنی» است و در طول سفر این کاروان موتوری، موضوع ترویج سفرهای ایمن جاده‌ای به صورت جدی مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011011622710

برچسب‌ها