صدور 8 مجوز تاسیسات گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از صدور مجوز 8 موافقت‌نامه اصولی در حوزه گردشگری استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی پور امروز یکشنبه 18 دی‌ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری استان و به‌منظور ایجاد زیرساخت‌ها و تاسیسات گردشگری در استان 8 موافقت‌نامه اصولی در این حوزه صادرشده است.

طالبی پور: این موافقت‌نامه‌های اصولی به‌منظور احداث اقامتگاه بوم‌گردی و مجتمع‌های گردشگری در نقاط مختلف شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد صادرشده است.

او با اشاره به‌ضرورت توسعه امکانات رفاهی در کنار ظرفیت‌های طبیعی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: با ایجاد این زیرساخت‌ها علاوه بر رونق صنعت گردشگری اشتغال‌زایی خوبی برای مردم انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های گردشگری استان را برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی یک فرصت دانست و بیان کرد: همکاری لازم با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به‌منظور ایجاد زیرساخت‌ها و تأسیسات گردشگری در استان انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/

کد خبر 14011018400321

برچسب‌ها