نمایشگاه و فروشگاه صنایع‌دستی بانوان کارآفرین در مشهد برگزار شد

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه و فروشگاه صنایع‌دستی بانوان با عنوان «زن و کسب و کارهای کوچک» در مشهد خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، رضا ابراهیم‌نیا امروز دوشنبه 19 دی‌ماه 1401 با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه در آستانه ولادت با سعادت بانوی دوعالم حضرت صدیقه کبری (س) و به مناسبت هفته گرامی‌داشت مقام زن و روز مادر برگزار شده است.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: نمایشگاه «زن و کسب و کارهای کوچک» با همکاری اداره‌کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و این اداره‌کل برگزار می‌شود.

ابراهیم‌نیا تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف ارج نهادن به تلاش‌های بانوان در حوزه صنایع‌دستی و کسب و کارهای کوچک با حضور 30 بانوی کارآفرین در محل کتابخانه مرکزی امام خمینی(ره) مشهد برگزار شده است.

او با دعوت از شهروندان برای بازدید از این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه «زن و کسب و کارهای کوچک» شامگاه 18 دی‌ماه افتتاح و تا 22 د‌ ماه جاری از ساعت 10 تا 19 پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011019770808

برچسب‌ها