برنامه‌ریزی برای تحقق 7 هدف عمده در طول رویداد اردبیل 2023/ نشست سفرای کشورهای عضو اکو برگزار می‌شود

استاندار اردبیل در جلسه ستاد استانی رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو از تعیین 7 هدف عمده برای این رویداد خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز 25 دی ماه 1401 در جلسه ستاد استانی رویداد اردبیل 2023 و ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: از برگزاری رویداد بین‌المللی اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو و تشکیل ستاد استانی به دنبال اهدافی هستیم که آنها را در 7 محور جمع بندی کرده‌ایم.

استاندار اردبیل ضمن تاکید بر لزوم پیگیری تشکیل ستاد ملی رویداد اردبیل 2023 افزود: کمیته‌های ستاد استانی رویداد از قبل مشخص شده‌اند و اعضای این کمیته‌ها حکم خود را دریافت کرده‌اند که از آنها می‌خواهم طی 10 روز آینده جلسات تخصصی خود را تشکیل داده و در راستای اهداف کلی ستاد برنامه‌های خود را مشخص کنند.

او تاکید کرد: معرفی اردبیل به عنوان برند گردشگری در سطح ملی و بین‌المللی، افزایش سهم گردشگری خارجی و استفاده از ظرفیت هویت تاریخی و فرهنگی اردبیل که اشتراکات بسیاری با کشورهای عضو اکو دارد از جمله اهداف ما هستند.

عاملی ادامه داد: تعریف بسته‌های سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار، توجه به اقتصاد گردشگری و افزایش درآمد این صنعت، توسعه زیرساخت‌های گردشگری و تولید محتوا در مورد اردبیل و پخش آنها نیز از اهداف دیگر ستاد استانی رویداد اردبیل 2023 هستند.

استاندار اردبیل با اشاره به برگزاری جلسه بعدی ستاد استانی رویداد اردبیل 2023 طی دو هفته آینده، گفت: برنامه‌های استانی، ملی و بین‌المللی کمیته‌ها در جلسات تخصصی آنها مشخص شود تا در جلسه آینده ستاد استانی برای اجرای آنها برنامه‌ریزی کنیم.

او تاکید کرد: برخی از برنامه‌های مهم و بین‌المللی این رویداد مثل برگزاری نشست سفرای کشورهای عضو اکو و وزاری گردشگری این کشورها در اردبیل نیز از قبل مشخص شده است و در حال برنامه‌ریزی برای اجرای هرچه بهتر آنها هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر 14011025292978

برچسب‌ها