تفاهم‌نامه همکاری بین میراث‌فرهنگی اردبیل و آموزش فنی و حرفه‌ای استان منعقد شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از انعقاد تفاهمنامه این اداره کل با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با هدف ارتقای آموزش خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ در حاشیه مراسم امضا تفاهم‌نامه با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، گفت: این تفاهمنامه با هدف توسعه آموزش در سه حوزه ماموریت اداره کل میراث‌فرهنگی منعقد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: با توجه به اهمیت آموزش‌های مهارت فنی و حرفه‌ای در تربیت نیروی انسانی، نیاز مستمر به ارتقای مهارت شاغلان حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و به منظور استفاده از ظرفیت‌های سایر دستگاه‌های دولتی با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تفاهمنامه‌ای منعقد شد.

او تاکید کرد: برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی، بازنگری در استانداردهای آموزشی، فرهنگ‌سازی آموزش‌های مهارتی و همچنین همکاری در برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت رویداد اردبیل ۲۰۲۳ از جمله اهداف این تفاهمنامه است. 

محمدی ادیب ادامه داد: توجه به امر آموزش نیروی انسانی به منظور ایجاد اشتغال پایدار بخصوص در حوزه صنایع‌دستی و البته بهبود ارائه خدمات به ویژه در تاسیسات اقامتی و گردشگری از برنامه‌های اصلی اداره کل میراث‌فرهنگی استان است و در این راستا آماده همکاری با نهادها و دستگاه‌های مختلف هستیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011028292971

برچسب‌ها