لزوم حل معضل ترافیک و تأمین پارکینگ بافت تاریخی یزد در ایام نوروز

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد با بیان این‌که حل معضل ترافیک بافت تاریخی یزد در دست بررسی است، تصریح کرد: یکی از مسائل مهم هر ساله ما در نوروز رفع مشکل ترافیکی بافت به بهترین شیوه و تأمین پارکینگ مورد نظر است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، احمد آخوندی روز شنبه اول بهمن‌ماه با اشاره به تعطیلات بهمن‌ماه و اوج سفر از 25 بهمن تا سوم فروردین گفت: بازگشایی تمام مساجد بافت تاریخی در این ایام ضروری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع‌دستی یزد عنوان کرد: با توجه به تداخل ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز باید برنامه‌ریزی برای باز بودن تمام مساجد استان انجام شود و در این ایام نماز جماعت در تمام مساجد استان و همچنین مساجد بافت تاریخی باید برقرار باشد.

آخوندی با بیان این‌که حل معضل ترافیک بافت در دست بررسی است و طبق سنوات قبلی در ایام نوروز اجرا می‌شود،‌ تصریح کرد: یکی از مسائل مهم هرساله ما در نوروز رفع مشکل ترافیکی بافت به بهترین شیوه و تأمین پارکینگ موردنظر است که باید با آموزش‌وپرورش و دیگر ظرفیت‌های موجود در این خصوص جلساتی مشترک برگزار شود.

او با تأکید بر این‌که هماهنگی با شهرداری و سایر دستگاه‌ها نیز همواره در دستور کار است، خاطرنشان کرد: رفع مسائل مربوط به ترافیک بافت تاریخی جزو اولویت‌هاست البته علاوه بر آن لازم است که اقداماتی برای ایجاد تنوع در ایام نوروز انجام دهیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011101104911

برچسب‌ها