کارگاه آموزشی آداب معاشرت در راستای رویداد اردبیل 2023 برگزار شد

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برگزاری کارگاه آداب معاشرت برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی در راستای رویداد اردبیل 2023 خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل امروز 4 بهمن ماه 1401 گفت: کارگاه آموزشی آداب معاشرت در راستای رویداد اردبیل 2023 برای دانش آموزان دوره ابتدایی برگزار شد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: برگزاری این کارگاه آموزشی با همکاری مدرسه یار مهربان و با آموزش برای دانش‌آموزان پایه‌های سوم، چهارم و پنجم این مدرسه آغاز شد.

او تاکید کرد: این دوره‌های آموزشی در طول سال 2023 میلادی و در رده‌های سنی مختلف از جمله برای دانش‌آموزان پایه‌های متوسطه اول و دوم و برای دانشجویان نیز ادامه خواهد داشت.

نجارقابل ادامه داد: رویداد اردبیل 2023 فرصتی است تا با برگزاری دوره‌های آموزشی و فرهنگسازی در حوزه گردشگری بتوانیم میزبان خوبی برای گردشگران باشیم و همچنین با برگزاری دوره‌های آموزشی برای فعالان حوزه گردشگری، سطح ارائه خدمات در تاسیسات گردشگری استان را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011104292978

برچسب‌ها