حضور ویژه شهرستان اهر در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی از حضور ویژه شهرستان اهر در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه‌زاده روز چهارشنبه ۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با فرماندار شهرستان اهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی در این دیدار گفت: با توجه به ظرفیت‌های مهم گردشگری و هنری شهرستان اهر و لزوم معرفی جامع آن، برای این شهرستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران غرفه‌ای ویژه تعیین شده تا ظرفیت‌های گردشگری و هنری اهر به خصوص ورنی به نمایش گذاشته شود.

او ادامه داد: زیرساخت‌های گردشگری ایجاد شده در پارک جنگلی فندقلو، بر اثر تداخلات دستگاه‌های اجرایی در این محدوده، بدون کارآیی و بلاتکلیف مانده از این‌رو برای حل تداخلات در پارک جنگلی فندقلو از مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی دعوت می‌کنیم تا تصمیم‌گیری کنند.

حمزه‌زاده ضمن قدردانی از توجه فرماندار اهر به حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی به حوزه گردشگری از سوی فرماندار اهر قابل تقدیر است، در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهرستان اهر و حمایت از سرمایه‌گذاران آمادگی لازم را داریم و برای رفع موانع طرح‌های گردشگری در حوزه سایر دستگاه‌های اجرایی نیز تا حد توان همکاری می‌کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401110542654

برچسب‌ها