جلسه کمیسیون ارتقای امنیت گردشگران خارجی در زنجان برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان از برگزاری جلسه کمیسیون ارتقای امنیت گردشگران خارجی در این استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی ظهر دیروز ۵ بهمن ماه ۱۴۰۱  با بیان این‌که مهمترین عامل جذب گردشگر علاوه بر ایجاد زیرساخت‌های لازم در استان، تأمین امنیت پایدار است، گفت: جلسه کمیسیون ارتقا امنیت گردشگران خارجی با حضور مدیرکل دفتر امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی و اعضای کمیسیون در سالن جلسات اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان ادامه داد: رونق گردشگری در یک منطقه و تردد گردشگران در یک مقصد، موجب به‌وجود آمدن امنیت می‌شود و تأمین امنیت گردشگران به خصوص گردشگران خارجی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

صفوی یکی از استان‌هایی بود که بیشترین سطح رضایت گردشگران داخلی و خارجی را دارد، بیان کرد: امیدواریم همواره با تعامل و همراهی مسئولان مربوطه بتوانیم زمینه تسهیل سفر گردشگران داخلی و خارجی به استان را فراهم کنیم.

او با اشاره به با مقصدهای گردشگری و نحوه حضور گردشگران در زنجان، افزود: استان زنجان ظرفیت بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد که لازم است با برنامه‌ریزی وتدوین یک برنامه جامع از این ظرفیت بیشتر و بهتر استفاده شود.

مدیرکل دفتر امور امنیتی، انتظامی و اتباع زنجان با بیان اینکه رشد پایدار گردشگری در گرو عملکرد مناسب و هماهنگ عناصر و شاخصه‌های متعدد است، اظهار کرد: امنیت گردشگران و مقصدهای گردشگری در استان زنجان یکی از مهم‌ترین فاکتورها است.

باقر سپهری بیان کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل دستگاه‌های مرتبط در راستای تأمین امنیت عمومی و خصوصی گردشگران داخلی و خارجی گام برداریم و ورود و خروج گردشگران خارجی بدون هیچگونه‌ای دغدغه‌ای انجام شود.

او با بیان این‌که مهم‌ترین عامل جذب گردشگر علاوه بر ایجاد زیرساخت‌های لازم در استان، تأمین امنیت پایدار است، ادامه داد: تأمین امنیت گردشگران به خصوص گردشگران خارجی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011106931478

برچسب‌ها