حفظ هویت ساختمان فرماندهی پادگان لشکر 64 ارومیه در اولویت قرار دارد

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: بازنمایی هویت نظامی لشکر ۶۴ ارومیه در طرح تهیه شده برای ایجاد باغ‌موزه در این مکان مورد توجه قرار گرفته و یکی از اولویت‌های مهم است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، مرتضی صفری ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ در دیدار با هرمز طبرخونی، فرمانده لشکر 64 ارومیه با اعلام این مطلب اظهار کرد: در طراحی باغ‌موزه اراضی پادگان لشکر 64 ارومیه چندین موزه طراحی شده است که موزه ادوات و تجهیزات نظامی یکی از این موزه‌ها است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی ادامه داد: اراضی پادگان لشکر 64 ارومیه به‌عنوان یک اثر ثبت ملی بخشی از هویت و تاریخ این شهرستان بوده که حفاظت از این اثر یک وظیفه همگانی بوده و همگان باید با تعامل و هم‌افزایی در این راستا همکاری داشته باشیم.

هرمز طبرخونی، فرمانده لشکر 64 ارومیه نیز در این دیدار ضمن استقبال از همکاری در حفاظت از اراضی تاریخی پادگان گفت: ارتش نیز به نوبه خود حفاظت از این اثر ثبت ملی را وظیفه خود دانسته و در این راه از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401111037873

برچسب‌ها