رونمایی از ۴ طرح تخصصی آذربایجان شرقی در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از رونمایی از ۴ طرح تخصصی استان در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه‌زاده روز سه شنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ ضمن اعلام این خبر گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران به‌عنوان میعادگاهی مهم برای فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی، فرصتی مناسب برای افزایش تعاملات و گسترش روابط بین ذینفعان این صنعت پویا است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، ادامه داد: با توجه به اینکه آذربایجان شرقی دارای ظرفیت‌های متنوع و غنی‌ای در حوزه‌های تخصصی این اداره‌کل است، لذا در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، در تلاشیم تا ظرفیت‌های گردشگری استان را با محوریت شهرستان‌ها معرفی کنیم.

حمزه‌زاده اظهار داشت: در این راستا طی روز‌های برگزاری این نمایشگاه بین‌المللی، چهار طرح تخصصی ازجمله مجموعه کلیپ‌های ۸ زبانه معرفی صنایع دستی استان، کتاب امپراتور فرش ایران هریس و کتاب گردشگری از منظر قرآن و حدیث و همچنین مجموعه بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری آذربایجان شرقی رونمایی خواهند شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401111842438

برچسب‌ها