ظرفیت‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه گردشگری تهران به‌خوبی معرفی شده است

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: ظرفیت‌های گردشگری استان کردستان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران به‌خوبی معرفی شده است.

علی‌اصغر شالبافیان با حضور در غرفه استان کردستان و در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا اظهار کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان در این نمایشگاه قابلیت‌ها و ظرفیت‌های ویژه گردشگری، صنایع‌دستی و فرهنگی کردستان را به بهترین نحو معرفی کرده است.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: تمامی نکات و مواردی که مورد نظر سیاست‌های نمایشگاه امسال بود در غرفه استان کردستان با ظرافت و دقت رعایت شده است.

شالبافیان عنوان کرد: همچنین اقدامات بسیار خوبی در زمینه ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری، معرفی جاذبه‌های گردشگری و هم‌افزایی با دستگاه‌های دیگر صورت گرفته که شایسته تقدیر است.

او یادآور شد: امیدواریم با تعامل و همکاری بخش‌های خصوصی و دولتی در راستای توسعه صنعت گردشگری کشور گام‌های مهمی برداریم.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته و سی‌وششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن‌‌‌ماه سال‌جاری افتتاح و به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران ادامه دارد و غرفه استان کردستان در سالن ۳۸A گردشگری و در فضایی به مساحت ۲۰۳ متر مربع متشکل از ۱۲ کانتر گردشگری و سرمایه‌گذاری و ۴ غرفه صنایع‌دستی آماده بازدید مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401112034861

برچسب‌ها