کردستان استانی پیشتاز در حوزه صنایع‌دستی است/ حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی اقتصاد کشور را متحول می‌کند

معاون صنایع‌دستی کشور، کردستان را استانی پیشتاز در حوزه صنایع‌دستی معرفی کرد و گفت: ساخته‌های دست هنرمندان صنایع‌دستی این استان بی‌بدلیل است.

مریم جلالی در بازدید از غرفه صنایع‌دستی استان کردستان در نمایشگاه بین‌المللی تهران که با همراهی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان انجام شد با اشاره به اینکه کردستان در حوزه تولیدات آثار صنایع‌دستی دارای توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فراوانی است، اظهار کرد: این ظرفیت بی‌بدیل نیازمند توجه ویژه است.

معاون صنایع‌دستی کشور با بیان اینکه بخش مهمی از این حوزه وابسته به تبلیغات و معرفی کالاهای تولیدی است، افزود: هنرمندان باید در این زمینه به ما کمک کنند تا با به‌روز کردن صنایع‌دستی مطابق سفارش‌های جهانی، در زمینه صادرات این محصولات موفق‌تر عمل کنیم.

جلالی یادآور شد: امید است با حمایت از هنرمندان توانمند این استان، شاهد افزایش ظرفیت صادرات و رونق اقتصادی در کشور باشیم.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌وابسته و سی‌وششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن‌‌‌ماه سال‌جاری افتتاح و به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند باحضور در سالن‌های 8 و38A غرفه صنایع‌دستی و گردشگری استان کردستان دیدن کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011121348382

برچسب‌ها