ظرفیت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در زنجان وجود دارد

مدیرکل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: زنجان سهم قابل توجهی در تسهیلات داشت و ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان زنجان برای سرمایه‌گذاران وجود دارد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، بهروز ندایی روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه 1401 در بازدید از غرفه این استان در نمایشگاه افزود: استان زنجان در هر سه حوزه اصلی این وزارت خانه قوی و پربار است و در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی بسیار حضور چشمگیری داشته است. ظرفیت های بسیار خوبی در استان زنجان برای سرمایه گذاران وجود دارد.

مدیرکل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: تسهیلات میراث فرهنگی کشور 2 درصد تسهیلات کل کشور بود که خوشبختانه  در سال 1401 این عدد به ده درصد کل کشور رسید.

او ادامه داد: در کل کشور 41 درصد اشتغال صورت گرفت که با اشتغالی که بنیاد مسکن، بنیاد برکت  و کمیته امداد ایجاد کرد  برای هزار نفر اشتغال ایجاد شد که این اشتغال‌زایی قابل توجه است. سوگیری‌ها و هدفگذاری‌های جدیدی برای جذب و هدایت سرمایه‌گذاری و توسعه گردشگری در استان زنجان انجام شده که افق‌های روشنی را در این بخش ترسیم می‌کند و شکوفایی اقتصادی استان را در پی دارد.

مدیرکل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دست بیان کرد:  باید برای تجهیز تأسیسات گردشگری در کشور برنامه ریزی های دقیق تری صورت گیرد. در این میان بانک های عامل نقش اساسی در تکمیل زیرساخت های گردشگری دارند.

 انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011122931210

برچسب‌ها