قزاقستان برنده جایزه پرطرفدارترین مقصد گردشگری در هند شد

قزاقستان در یکی از مهم‌ترین رویدادهای مقاصد مسافرتی هندوستان، به عنوان پرطرفدارترین مقصد گردشگری معرفی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، وزارت فرهنگ و ورزش قزاقستان در 13 فوریه گزارش داد که قزاقستان این جایزه را به عنوان پرطرفدارترین مقصد گردشگری برای مسافران هندی در مراسم جوایز مقاصد مسافرتی برتر (VETA) در دهلی نو دریافت کرد.

دستان ریسپکف، رئیس کمیته گردشگری قزاقستان، خاطرنشان کرد که از زمانی که این کشور روند سفر 14 روزه بدون ویزا برای شهروندان هندی را در سال 2022 وضع کرد، جریان گردشگران هندی افزایش یافته است. سال گذشته بیش از 28 هزار شهروند هندی از قزاقستان بازدید کردند.

ریسپکوف گفت: ما مفتخریم که به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب مورد توجه قرار گرفته‌ایم. این موفقیت نتیجه تلاش قزاقستان برای معرفی خود به عنوان مقصدی برای گردشگری شهری، زیست محیطی، ماجراجویی و فرهنگی و همچنین MICE (جلسات، مشوق‌ها، کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌ها) است.

VETA یکی از رویدادهای مهم گردشگری سالانه هند است که بهترین شرکت‌ها و مقاصد را معرفی می‌کند. قزاقستان همچنین در بورس سفر و گردشگری جنوب آسیا (SATTE)، بزرگترین نمایشگاه سفر و گردشگری در جنوب آسیا شرکت کرد.

امسال دهلی نو میزبان نمایشگاه سفر بود و قزاقستان در غرفه کشورهای سازمان همکاری شانگ‌های در میان 35 هزار شرکت از 50 کشور آسیایی شرکت کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011126900247

برچسب‌ها