دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر بانه کردستان برگزار شد

دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر بانه ویژه نوروز ۱۴۰۲ با حضور معاون برنامه‌ریزی فرمانداری بانه، سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه و دیگر اعضای ستاد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روبط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری بانه روز سه‌شنبه دوم اسفند‌ماه 1401 در این جلسه ضمن تاکید مجدد بر لزوم همکاری و تعامل تمام دستگاه‌ها در ارتقای کیفیت خدمات‌دهی به مسافران، خواستار انجام وظایف بر اساس دستورالعمل‌های اجرایی شد.

کتابی همچنین خواستار اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع در زمان حضور میهمانان و مسافران به‌منظور تقویت تعاملات فرهنگی و شناساندن فرهنگ بومی منطقه شد.

 سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه در این جلسه از آمادگی کامل ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان برای خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران ورودی به این شهرستان در نوروز سال‌1402 خبر داد.

محمد حسینی ضمن قدردانی از تعامل دستگاه‌ها، خواستار بومی‌سازی و عملیاتی کردن دستورالعمل‌های اجرایی بر اساس وضعیت موجود در سطح شهرستان شد و گفت: ادارات عضو ستاد در قالب گارگروه‌های تعیین شده در دستورالعمل اجرایی که به‌منظور هم‌افزایی بیشتر در موارد مشترک بین‌بخشی تدوین شده، در روزهای آتی جلسات تخصصی کمیته‌ها را برگزار و تقویم روزشمار برنامه‌ها تا پایان تعطیلات ترسیم خواهد شد.

انتهای پیام/

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه یادآور شد: باید تا قبل از پایان سال با استفاده از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود، در راستای خدمات‌رسانی شایسته و مطلوب به مسافران و گردشگران اقدامات لازم انجام شود.

در این جلسه نمایندگان کمیته‌های عضو ستاد خدمات سفر ضمن بیان نظرات و پیشنهادات، موانع و مشکلات موجود، خواستار ارائه راهکار‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم برای خدمات‌دهی مطلوب به گردشگران ورودی به این شهرستان شدند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011202348825

برچسب‌ها